ساندویچ پنل

اتاق های حمل بار

کانکس های ویلایی

 

ماهوت آسا نامی آشنا در صنعت ایران و تمامی جاده های کشور

 

این شرکت با جدیدترین تکنولوژی و بهره مندی از مهندسین ، مشاوران ،طراحان با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص ورزیده و بهره گیری از ابزار کنترل کیفیت و مراکز علمی و تحقیقاتی با استاندارد های ملی و بین المللی

که همواره از پیشتازان و ارائه دهنده طرهای نوین در صنعت می باشد که اقدام به مدرنترین سازه های پیش ساخته ، کانکس ، اتاق های ایزوله و حمل بار و تولید انواع ورق های گالوانیزه فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای تحقیق و توسعه و تولید توانسته گام های موثری جهت پیشبرد صنعت کشور بردارد.

 

یک تیم حرفه ای برای محصولات و ارائه خدمات رضایتمندانه

شرکت ماهوت اسا با توجه به سابقه و تجربه بالا و دارا بودن متخصص ترین و مجرب ترین پرسنل در ضمینه تولید محصولات ساندویچ پانل توانسته است حجم بالایی از تولید و سطح بالایی ازکیفیت محصولات را ایجاد نماید.

 

 

یک بازار بزرگ بی همتا

شرکت ماهوت آسا بازار داخلی در سرتاسر کشور ایران را تحت پوشش دارد و به تمامی نقاط محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارسال می نماید .همچنین جهت گسترش بازارهای هدف اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه نموده است. رضایتمندی مشتریان بیانگر مسیر تعالی و رو به رشد این شرکت می باشد .

کیفیت برتر از آن ماست

شرکت ماهوت اسا برای بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود بروزترین ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا را خریداری نموده و اقدام به اخذ گواهینامه استاندارد 17025 ( آزمایشگاه) و تجهیز آزمایشگاه های بسیار مدرن نموده است .

 

 

تولید و احترام به محیط زیست

با توجه به تخریب بسیاری ارز سازه های غیر مجاز در مناطق کوهستانی و ییلاقی و به جهت حفظ محیط زیست این شرکت اقدام به ساخت سازه های پیش ساخته طبق ابعاد و نقشه های اعلامی از طرف خریداران می باشد

 

صادرات

 

سوابق شرکت

 

منشور اخلاقی

جدیدترین اخبار

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

کیوسک های حراستی و کانکس نگهبانی سازه های پیش ساخته در ابعاد کوچکی هستند که در قسمت ورودی های شرکت ها ، پارکینگ ها یا گاها محله ها نصب می...

کانکس خانه با کمترین بودجه

کانکس خانه با کمترین بودجه

یکی از رایج ترین دلایل برای اینکه مردم می خواهند یک کانکس حمل و نقل بسازند، این است که آنها می توانند بسیار کم هزینه باشند. با این حال، نباید...

تیزه سفال

تیزه سفال

این نوع ساندویچ پانل جهت استفاده در سقف می باشد که با توجه به گامهای منحنی و شکل آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد و...

سقفی

سقفی

این نوع ساندویچ پانل جهت استفاده در سقف می باشد که با توجه به گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می...

مشخصات ساختمان پيش ساخته

- فونداسیون:
ابتدا ورق هاي آهني بصورت سرد نورد (خمكاري ) گرديده و محل هاي اتصال روي آنها پانچ ميگردد و قطعات مورد نياز براي شبكه بندي به آنها با جوش co2 جوشكاري ميگردد.
اين پروفيل ها طبق نقشه به يكديگر با پيچ و مهره متصل گرديده و شبكه فلزي به عنوان فوندانسيون ساختمان را تشكيل ميدهند.
شكل و اندازه و ضخامت پروفيل هاي آهني و چگونگي شبكه بندي با نرم افزار هاي تخصصي Abacus و Solidwork طراحي و آناليز ميگردد.

- اسکلت:
اسکلت از پروفیل هاي آهنی كه بصورت پیچ و مهره ای به يكديگر متصل ميگردند تشكيل ميشود. محل هاي اتصال روي اين پروفيل ها بر اساس نقشه در خط توليد پانچ گرديده و قطعات مورد نياز با جوش co2 به آنها جوشكاري ميگردد.
شكل و اندازه و ضخامت پروفيل ها بر اساس استانداردهاي جهان روا (بين المللي) و آئين نامه هاي ساختمان توسط نرم افزار هاي مربوطه محاسبه و آناليز ميگردد.

- رنگ :
به جهت اينكه تمامي پروفيل هاي فوندانسيون و اسكلت قبل از رنگ كاملاً تميز و بدون هيچ گونه چربي و يا آلودگي باشند، ابتدا سندبلاست گرديده و سپس گرد و غبار آنها زدوده ميگردد.
پس از اين آماده سازي پروفيل ها بر اساس سفارش رنگ آميزي شده و كوره ميگردند.
اين رنگ كوره اي داراي شفافيت و براقي مطلوب بوده و فلز پايدار را با پايداري بسيار خوبي براي مدت زياد در برابر زنگ زدن و پوسيدن حفظ مينمايد.

- سقف :
سقف در بيشتر موارد بصورت كلبه اي دو طرف شيب طراحي ميگردد و با ساندويچ پانل پلي اوريتان آريا بارون با ضخامت 2±75 ميليمتر (35 ميليمتر مسطح و حدود 35 ميليمتر گام ) پوشش ميگردد.
ورق رويه و زيره ساندويچ پانل سقف گالوانيزه و یا آلوزينك پيش رنگ شده و به ضخامت 0/5 ميليمتر میباشند.
فوم پلي اوريتان اين ساندويچ پانل ها داراي دانسيته 2±40 كيلوگرم بر متر مكعب ميباشد و كلاس پايداري در برابر آتش آنها مشابه B1 و ياB2 در استاندارد DIN 4102 ميباشد.

- كف :
1- روی شبکه بندی فلزی کف ساندویچ پانل پلی اوریتان شادولاین با ضخامت 2±75 ميليمتر (35 ميليمتر مسطح و حدود 35 ميليمتر گام ) فرش میگردد و روی آن پارکت میگردد.
2- روی شبکه بندی فلزی کف ساندویچ پانل پلی اوریتان با ضخامت 2±75 میلیمتر( 35 میلیمتر مسطح و حدود 35 میلیمتر گام) فرش میگردد و روی آن سرامیک با چسب مخصوص آن چسبانده میشود.

- ديوارها :
ديوارها با ساندويچ پانل پلي اوريتان به ضخامت 2±40 ميليمتر با دو رو ورق گالوانيزه يا آلوزينک (به انتخاب خريدار) پيش رنگ شده و هر يك به ضخامت نيم ميليمتر و فوم عايق پلي اوريتان با كلاس پايداري در برابر آتش مشابه B1 يا B2 در استاندارد DIN4102 با فشردگي(دانسيته)2±40 كيلوگرم بر مترمكعب پوشش ميگردند.

- پنجره هـا :
آلومنيومي با طراحي خاص براي نصب روي ساندويچ پانل به شكلي كه ساندويچ پانل را در U طراحي شده بدون نياز به پيچ و پرچ محكم قفل مي نمايد و لت ها براي جلوگيري از پرت فضا به صورت كشويي مي باشند. شيشه ها دو جداره بوده و به راحتي قابل تعويض مي باشد.

- سيستم برق و روشنايي :
فيوزها و سيم و كابل بر اساس خواسته خريدار به صورت روكار و يا توكار با استفاده از کليد و پريزهای استاندارد انجام ميگردد.

 

 

پیام مدیر

نام:

نام خانوادگی:حسینی

پیام:ماهوت آسا نامی آشنا در صنعت ایران و تمامی جاده های  کشور

راه های ارتباطی با ماهوت آسا

دفتر فروش: استان گلستان،گرگان،بعد از میدان بسیج روبه روی نیروی انتظامی انجیرآب

تلفن: 09124741273     |    01732146479

 

کارگاه: گرگان،ابتدای بریدگی شصت کلاه روبه روی عرفان بار 

تلفن: 09124741273     |     01732471050